14 April 2011

Bukan Faliq yang kata tapi kami Ultras No9ori yang kata..

Sebelum perlawanan menentang Kedah kami amat berharap sekali segala-galanya akan berubah. kami mahu kemenangan keatas Kedah kerana ia adalah semangat bagi kami. Tetapi malangnya keputusan di scoreboard tidak langsung menyebelahi pasukan Negeri, Negeri kalah lagi.

Bukan dipaksa oleh sesiapa, kami ke pintu masuk grandstand dengan sukarela. Tujuan kami bagi meluahkan perasaan kecewa tanpa membuat kacau. Kami mahu tujukan perasaan kecewa tersebut kepada keseluruhan pasukan, pegawai dan semua yang terlibat didalam pasukan Negeri Sembilan.

Harapan kami agar mereka sedar yang kami ni bukan lah penyokong membuta tuli sahaja, kami mahukan perubahan. Kami mahukan mereka bertambah semangat dan bukan menghancurkan semangat mereka. Kami mahu setiap kali mereka berjuang diatas padang, mereka akan berjuang berhabis-habisan dan mereka perlu sedar yang mereka mewakili semangat berjuta-juta rakyat negeri sembilan.

Semoga selepas ini semua yang terlibat mengambil iktibar, kami dari Ultras No9ori tetap akan menyokong pasukan negeri sembilan.

No comments:

Post a Comment