10 April 2011

HARAPAN PENYOKONG

Skuad bolasepak NEGERI SEMBILAN kini masih lagi dalam keadaan terumbang - ambing apabila belum lagi berjaya memenangi mana-mana perlawanan biarpun di bawah kendalian jurulatih baru Azrai Khor. Hari ini sumber BOLASEPAK MALAYSIA telah membuat ulasan berkenaan dengan situasi ini.

"Sehingga perlawanan ketiga Azzrai Khor masih belum mampu lagi menghadiahkan sebarang kemenangan buat pasukan barunya. Seri 2 kali serta kalah sekali bukanlah sesuatu keputusan yang bagus. Namun dalam 3 perlawanan ini dapat dilihat Azzrai masih lagi didalam proses untuk mengenal pemain. Banyak pertukaran posisi yang dilakukannya termasuk memanggil pemain dari skuad Piala Presiden. Selasa ini, pertemuan N.Sembilan menentang Kedah pastinya satu lagi ujian yang getir buat Azzrai serta N.Sembilan. Tambahan lagi terdapat ura-ura Wan Jamak akan kembali ke Paroi tetapi sebagai jurulatih Kedah."

Sehubungan dengan itu kami para penyokong amat mengharapkan agar perlawanan menentang KEDAH Selasa ini dapat membuahkan hasil dan para pemain juga diharapkan mampu mempamerkan aksi-aksi cemerlang mereka. Jangan biarkan para penyokong kecewa lagi. Walaubagaimanapun, kami tetap akan terus memberikan sokongan.

Jadi, jangan tunggu lagi. Jangan segan silu. Bertemu kita di KONA 4C, Selasa 12hb April ini.
"Menang kalah kami tetap disini"

P/s : Tunggu dan lihat .

No comments:

Post a Comment