06 April 2011

Kalah lagi..

Camne rasanya kemenangan, dah hampir terlupa kami di Ultras No9ori ni cara meraikan kemenangan. Hanya kesedihan akibat kekalahan sahaja yang menghantui diri kami apabila melangkah keluar dari Stadium. Langkah semakin longlai meniti anak tangga untuk turun dari KONA4C.

Kenapa sekarang skuad yang diawal musim mampu menggegar piala-piala yang menjadi taruhan menjadi skuad belasahan.. Apakah rahsia disebalik segala keaiban yang berlaku sekarang ini.

Kehadiran AK-9 ke Negeri Sembilan diharap dapat merubah situasi tetapi agak malang apabila beliau terpaksa pula bermula dengan musim kegelapan. Dua perlawanan mungkin tidak sesuai dijadikan rujukan untuk menilai sejauh mana kemampuan Beliau mengendalikan Pasukan Negeri Sembilan ini.

Jangan disangka kami dari Ultras No9ori ini menyokong membuta tuli kerana falsafah kami "Menang kalah kami tetap disini". Kami juga pasti akan bertindak jika didapati sesuatu unsur yang tidak sihat menular kedalam Pasukan Negeri Sembilan.

Perlawanan selepas ini iaitu menentang Johor Fc dan Kedah wajar dijadikan pemangkin oleh pemain serta pegawai Pasukan Negeri Sembilan mengembalikan semula keyakinan para penyokong yang nampak sudah mengendur sekarang ini. Sebelum sesuatu yang tak sedap didengar atau dilihat ada lebih baiknya semua yang terlibat didalam Pasukan Negeri Sembilan bekerja keras memperbaiki semula mutu persembahan.

"Hidup Mati Ku Neee Geee Riii"

No comments:

Post a Comment