10 February 2011

MALAYSIA vs HONG KONG

Pada 9 Februari 2011(RABU,8.45pm), Geng ULTRAS N090RI telah mengadakan pertemuan dan bergabung tenaga dengan ULTRAS MALAYA dan ultras-ultras dari negeri yang lain dalam memberikan sokongan padu kepada pasukan MALAYSIA dalam pertemuan PERLAWANAN PERSAHABATAN antara MALAYSIA dan HONG KONG semalam. Alhamdulillah berkat kesungguhan pasukan HARIMAU MALAYA, Malaysia telah berjaya menundukkan Hong Kong 2 - 0 hasil jaringan SAFIQ RAHIM & AMIRUL HADI. Sepanjang perlawanan berlangsung, kedengaran Geng2 ULTRAS MALAYA bersama-sama dengan ULTRAS NO9ORI dan Ultras2 dari negeri yang lain memberikan sokongan 90 minit tanpa henti. Kelihatan juga bendera & banner besar Ultras-Ultras Malaysia berkibaran sepanjang perlawanan berlangsung. Tidak dapat disangkal lagi kehebatan sorakan ultras mampu membantu menaikkan semangat para pemain untuk berhadapan dengan pasukan lawan. Apa yang lebih menarik lagi, selesai sahaja perlawanan, apabila scoreboard menunjukkan tanda kemenangan MALAYSIA 2-0, beberapa ahli Ultras dengan berani dan yakinnya telah memasang flare bagi memeriahkan lagi suasana. Suasana menjadi lebih gamat apabila penyerang utama Safee Sali memberikan tanda sokongan kepada para ultras dan beliau juga sempat menyarungkan t-shirt ULTRASEL dan mengelilingi stadium memberikan senyuman sebagai tanda penghargaan kepada semua peminat pasukan Malaysia. Pastinya ramai penyokong/penonton/peminat merasa cemburu dan iri hati apabila melihat SAFEE SALI berlari ke arah geng ULTRAS terlebih dahulu dan memberikan tanda penghargaan beliau. (kat orang lain dia jalan,senyum,salam mane yg sempat je..tp kt kitorang dia siap tunduk lagi tau. tanda terima kasih..jgn cemburu.) 
Di harapkan, selepas ini, kita di ULTRAS NO9ORI mampu untuk memperolehi pengikut seramai mungkin agar kita dapat merasai lebih kehangatan dan kemeriahan sepertimana kita merasai kepenatan & kepuasan yang sebenar dalam set malam tadi bersama Ultras Malaya & lain2. (den pecayo kok kek paroi ghamai cam semalam, hebat cam semalam lah, konpem sok meriah eh kek paroi, umang aihh, sampai acik2 kek lua jual baju tu pun nak masuk join kito. bilo donga kito chants kek dalam. hehe  :)
p/s : gambar2 sepanjang perlawanan akan diupload kemudian. sebarang kemusykilan boleh lah terus ke wall page kami di FB : ULTRAS NOGORI 9 
(cameraman kepenatan. tu x terupload laie tu. :p)
::  majulah ULTRAS NO9ORI untuk NO9ORI ::
sekian.

No comments:

Post a Comment