04 February 2011

Perlawanan pembukaan Liga Super

Negeri Sembilan Vs Harimau Muda A.

Tanggal 29-01-2011 merupakan detik bersejarah bagi Ultras No9ori apabila kami berjaya berkumpul di kona4c sebagai penyokong yg cintakan bolasepak tanah air. Sebanyak 20 batang flare di bakar pada malam tersebut membentuk hurf “N” yg bermaksud Negeri..
Kami berkumpul seawal jam 4 petang lagi di pekarangan tempat letak kereta. Sekumpulan kecil dari kumpulan ini telah memasuki stadium pada jam 6 ptg bagi menguruskan hal berkaitan banner dan aspek2 lain yg terpaksa dirahsiakan.
Tepat jam 8.25 mlm, sekumpulan kumpulan kecil tersebut telah melaungkan “Masuk.. Masuk..” ke arah Kumpulan Ultras yang berada di luar stadium. Ini sebagai tanda menjemput mereka masuk untuk memulakan apa yang telah dirancang.
Dengan kekuatan hampir 60 orang.. kami menyanyi sambil memberi sokongan terhadap pasukan kesayangan kami. Selama 90 minit kami habiskan waktu tersebut sebagai penyokong. Rata-rata dari kumpulan kami berasa amat berpuas hati tambahan lagi perlawanan tersebut dimenangi oleh pasukan kesayangan kami iaitu Negeri sembilan.





















1 comment: