06 March 2011

Kecewa!!

Tak dapat gua nak kata apa dan tak dapat gua nak karang blog. Gua sunggul, badan jadi lesu dan tak bermaya. Keletihan sangat terasa. Inilah nikmat kekalahan. Kekalahan memang menyakitkan, begitu pedih sehingga seluruh tubuh menjadi lemah.

Lupakan saingan Piala FA kerana skuad Negeri Sembilan sudah terkeluar. Oh! mengapa semua ini berlaku, dimana salah dan silapnya sehingga menjunam teruk persembahan skuad "Real Madrid" ini. Apakah yang boleh gua buat sebagai penyokong?

Kekalahan ini membuatkan  gua akan lebih bersemangat di stadium, kekalahan ini akan membuatkan gua akan mengeluarkan sehabis tenaga yang gua ada unuk terus berdiri dan menyanyi di KONA4C. Gua akan tetap ke Stadium, gua akan tetap dengan pendirian gua sebagai penyokong.

Gua anak jati Negeri Sembilan, no ic gua xxxxxx-05-xxxx yang bermakna tanah tumpahnya darah gua adalah di Negeri Sembilan. Siapa lagi yang akan memperjuangkan dan menyokong Skuad Negeri Sembilan kalau bukan anak jatinya sendiri.

Tak peduli apa orang nak kata..
tak peduli walau bukan juara...

Ayuh rakan-rakan, perjuangan belum selesai. Kalau bukan tahun ini nasib menyebelahi Skuad Negeri Sembilan dalam saingan piala fa jadikan tahun hadapan sebagai sasaran. Masih ada dua piala jadi taruhan.

Barang yang lepas..
hai jangan lah dikenang..
kalau dikenang..
hai.. meracunlah diri..


No comments:

Post a Comment