09 March 2011

Rumah dah siap, pahat masih berbunyi.

Diawal musim skuad Negeri Sembilan dianggap sebagai pencabar utama untuk 3 piala yang dipertandingan. Dengan dibarisi pemain muda dan pemain berpengalaman tidak mustahil skuad Negeri Sembilan ini mampu merangkul kesemua piala tersebut. Kini kesemuanya dianggap sebagai angan-angan mat jenin, 1 piala dah terlepas dari genggaman setelah tewas mengejut penerusi sepakan penalti kepada skuad Kuala Lumpur.

Pelbagai andaian telah dibuat, semua yang terlibat terkena tempiasnya. Penyokong kini mula bersuara, maka mula lah nampak dimana cacatnya skuad yang dibentuk tersebut. Bukan kerana marah dan benci tetapi kerana sayangkan pasukan maka penyokong berhak bersuara. Sesuatu tindakan perlu diambil bagi mencari apa sebab dan apa punca sebenar kejatuhan skuad negeri sembilan ini.

Diharap pihak PBNS dapat menyelesaikan segala kekusutan agar skuad negeri sembilan ini menunjukan perubahan yang positif didalam perlawanan yang akan datang. Masih banyak lagi perlawanan yang akan ditempuhi dan diharap kemenangan demi kemenangan untuk mengubah kedudukan carta liga 2011.

No comments:

Post a Comment