26 March 2011

Ultras Malaya gegar Temasik!!

Malaysia Vs Etoile FC... Siri perlawanan persahabatan.

Perlawanan tersebut bakal diadakan pada malam ini di Stadium Jalan Besar, Singapura. Astro Arena akan menyiarkan siaran langsung, waktu perlawanan adalah pada jam 8.00 malam.

Seramai hampir 40 orang penyokong dari Ultras Malaya akan berada didalam stadium malam ini bagi menyokong pasukan malaysia ( Harimau Malaya). Tanpa dibiayai oleh mana-mana pihak, sanggup mengeluarkan wang sendiri, mereka dengan penuh bersemangat akan mengharungi perjalanan ke Singapura iaitu jam 8.30 pagi ini. Wakil daripada Ultras No9ori seramai 6 orang yang akan mengikuti perjalanan tersebut.

Kami mendoakan agar perjalanan mereka dirahmati Allah s.w.t. Semoga selamat sampai dan selamat kembali tanpa sebarang masalah di tempat orang.

Kami juga yakin yang Skuad Negara Kita ( Harimau Malaya ) akan mudah menjinakan pasukan kelab tersebut. Auuummm.. Auuumm... Auuummm.... Harimau Malaya selamanya!!!

*dipelawa kepada semua penyokong Malaysia agar dapat berkumpul di Restoren Hakim di seksyen 7 shah Alam malam ini untuk menyaksikan siaran langsung perlawanan tersebut.

No comments:

Post a Comment