14 March 2011

Puaka!!!

Kalau lemah semangat janganlah sesekali mencuba untuk memanjat tangga menuju ke kona4c kerana tempat tersebut hanya untuk golongan yang cekal, berani dan mempunyai semangat yang tinggi sahaja. Jika tidak nanti anda akan dirasuk, tidur malam anda sentiasa diganggu dengan bunyi chants, pemandangan anda akan dikaburi dengan cahaya flaire dan tangan anda sentiasa menghayun ke kiri dan ke kanan seolah-olah sedang mengibar-ngibarkan bendera. Anda juga mungkin akan menjadikan kerbau sebagai binatang peliharaan dirumah. Mungkin juga anda sebelum ini tidak suka menyanyi tetapi setelah terkena sampukan puaka tersebut anda akan sentiasa menyanyi dimana-mana sahaja tanpa segan dan silu.

Inilah aura tarikan KONA4C, sekali anda merasai auranya sampai bila-bila anda akan setia bersama. Sekali anda gagal hadirkan diri ke KONA4C bersama Ultras No9ori akan wujud perasaan hiba, sedih dan pilu serta segan kepada diri sendiri. Anda akan merasa cemburu teramat sangat melihat rakan-rakan anda "memancut-mancut" diatas sana. Akan wujud juga perasaan setia dan wujud juga perasaan sayang kepada KONA4C.

Begitu kuat aura puaka tersebut kerana bilangan yang menjejakan kaki ke KONA4C bertambah ramai. Kekuatan KONA4C kini semakin bertambah, Suara dari KONA4C kini boleh menggegar stadium Paroi. Terima kasih buat yang sudah menjejakan kaki di KONA4C dan kami mengalu-alukan kehadiran sahabat-sahabat yang lain bersama kami.

Harapan selepas ini bukan hanya KONA4C sahaja yg ada puaka tetapi keseluruhan Stadium Paroi akan berpuaka, musuhnya akan menjadi ketakutan apabila mendengar nama stadium paroi ini dan apabila melangkah masuk ke dalam stadium mereka akan merasa diri mereka itu bukan didunia yang sebenar. Diri musuh juga akan dirasuk dengan perasaan takut kepada bayang-bayang sendiri, gerak langkah setiap musuh menjadi sumbang.

~Mampukah kita mencapainya, mampukah kita menjadikan Stadium Tuanku Abd Rahman Paroi sebagai stadium berpuaka kerana stadium ini sekarang bukan lagi stadium keramat bagi skuad negeri sembilan?

No comments:

Post a Comment